Social icons

IMG_8339
//I’ve been enjoying these perfect Céline-inspirded loafers for a while. The shape is very elegant without getting too classic, especially when I'm wearing them with the fishnet socks. Thank God, Mango picked up this trend.

Nowy sezon - nowa porcja inspiracji z kolekcji Céline. Te mokasyny cieszą moje oczy już od jakiegoś czasu. Kształt jest bardzo klasyczny, ale bez efektu nudnej klasyki, szczególnie w parze z kabaretkami. Dzięki Bogu, Mango podchwyciło ten motyw, tańsza wersja Céline jest już na moich nogach.

loafers/MANGO, skirt/MARIOS

12 comments

  1. super:) widze ze wiekszosc blogerek jest juz w posiadaniu tych mokasynów ala Celine:) mam i ja !

    ReplyDelete
  2. Piękne buty, a ze skarpetkami wyglądają jeszcze lepiej!

    ReplyDelete
  3. Dosłowna inspiracja Celine, ale to lubię.
    Ania

    ReplyDelete
  4. Świetne, bardzo lubię buty w czubek, ale z tej 'miłości' mam halluxy.

    ReplyDelete
  5. kabaretki do mnie nie przemawiają, buty-owszem ;)

    ReplyDelete
  6. A ja uważam, że te kabaretki dodają tym butom uroku, wprawiają w nastrój, który jest bezwzględnie przypisany temu obuwiu :)

    ReplyDelete
  7. jeej, jakie one są cudne <3 też chcę takie!

    ReplyDelete
  8. Hej Olivia, jesteś w Zwierciadle! ;))

    ReplyDelete
  9. Swietne! Moze w koncu cos wyprze te okropne baleriny z rynku.
    'Tribute to Celine' - bardzo dyplomatyczne okreslenie zwyklego kopiowania :u)
    Klaudia

    ReplyDelete