Social icons

IMG_6488 IMG_6529 IMG_6539
//Clothes with a buckle fastening are totally in fashion right now. As you already know I'm in love with big buckle belt, but this season you can find this fastening everywhere; a skirt's belt, trouser legs and shoes. I'm so excited, esspecially when I find these mini trends in my own wardrabe.

Kolejny detal w ubraniu warty uwagi to klamra. Znacie moje upodobania do szerokich pasków z wielkimi zapięciami. Teraz motyw klamry może być wszędzie, na paskach od spódnicy, nogawkach spodni i butach. Takie "mini trendy" najbardziej mnie ekscytują, kiedy okazuje się, że dawno temu były już w mojej szafie.


shirt/Front Row Shop, skirt, bag, sliders/ZARA, sunnies/CELINE, earrings/ANIA KUCZYNSKA for YES

12 comments

  1. Uwielbiam takie luźne białe koszule, torebka też mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Super stylizacja! Nie dość, że szykowna to w dodatku wygodna :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba że wreszcie płaskie buty! :)

    ReplyDelete
  4. Fajne klapki:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  5. Klamra klamrami ale torebka i koszula są mega!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super strój! Dawno kupowałaś klapki? Wszędzie ich szukam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupowałam je ponad 2 tygodnie temu w Warszawie w Złotych Tarasach, z tego co widziałam 2 dni temu było jeszcze kilka par :)

      Delete
  7. Olivio,
    Masz niesamowite wyczucie stylu w wspaniale bawisz się klasyką!:) Jestem pod wrażeniem!:)

    Pozdrawiam,
    Natalia Penar

    ReplyDelete