09/06/2014

OFF-THE-SHOULDERS

IMG_5959 IMG_5919 IMG_5928 IMG_5912 //New season - new must-haves. Spaghetti straps are still in fashion, but more desirable are off-the-shoulders dresses and tops. What do you think about bare shoulders? My dress has been waiting for hot days since december. Fortunately, summer has already come, and I can wear it almost non-stop!

Co sezon królują nowe detale, które sprawiają, że strój przyciąga spojrzenia. Ubiegła wiosna i lato minęły pod znakiem ultra cienkich ramiączek, zaś ten sezon bezsprzecznie należy do bluzek i sukienek z odkrytymi ramionami. Ja swoją sukienkę kupiłam już w grudniu, ale na szczęście dzięki pogodzie, teraz mogę nosić ją non-stop.


off-the-shoulder dress/H&M Conscious, lace dress/ZARA, leather pants/Isabel Marant pour H&M, bag, mules/ZARA, sunnies/Céline

17 comments:

  1. Bosko! Pięknie Ci w czerni!

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz bardzo stylowo, skórzane spodnie i ta bluzka/sukienka - wspaniałe! Do tego okulary, genialnie pasują do Twojej twarzy.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. ta sukienka jest wspaniała!

    ReplyDelete
  4. Piękna sukienka!

    www.adelajdainsp.blogspoot.com

    ReplyDelete
  5. Fajnie! Chcialabym ten zestaw zobaczyc z plaskimi/sportowymi butami (i moze bez koronkowej sukienki pod spodem?).
    Klaudia

    ReplyDelete
  6. Dawno kupowalas sukienkę? Muszę ja mieć!

    Aśka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, w grudniu. Ale jak byłam w H&M w Warszawie to widziałam ją, wisiała jeszcze kilka dni temu.

      Delete
  7. Oliwio, wydaje mi się, że widziałam Cię podczas robienia zdjęć pod Teatrem Wielkim w miniony piątek :) Jesteś zjawiskowa, a Twój styl nie do podrobienia!

    ReplyDelete
  8. o mój Boże wyglądasz przecudownie! wszystko dobrane na medal!

    ReplyDelete
  9. Zakochałam się w Twoim zegarku. Jaka to marka i model jeśli można wiedzieć? :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne! Zegarek kupiłam w Massimo Dutti :)

      Delete
  10. Rewelacyjnie wszystko skomponowane. Zegarek dopieszcza całość. jaki to zegarek? zdradzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zegarek z Massimo Dutti z przeceny :)

      Delete