Monday, 19 May 2014

20140517

IMG_5578 IMG_5580 IMG_5596 IMG_5593
//I'm still into oversize&tomboy style. I get my favourite look with big knit, a dress and boyfriend jeans together. Do you think wearing tight clothes is more sexy than boyish style? For me, totally not. I sometime wear tailored dresses of course, but today I choose the layered, tomboy style.

Wciąż nie mogę się oderwać od "oversizowych" ubrań. Obszerny sweter, sukienka i dżinsy pożyczone od chłopaka to kwintesencja tego jak chcę wyglądać. Noszenie luźnych spodni wydaje mi się zdecydowanie bardziej seksowne niż obcisłe sukienki, chociaż przyznaję, że też czasami takie noszę. Dziś zdecydowanie jednak stawiam na chłopięcy styl.


vintage knit, dress/ZARA, jeans/Front Row Shop, bag/ZARA, heels/Mango

33 comments:

  1. Perfekcja w najczystszym wydaniu.

    ReplyDelete
  2. Ty to mi się nigdy nie znudzisz.
    Uwielbiam.

    ReplyDelete
  3. Rewelacja! Uwielbiam takie zestawy, dość 'ciężkie', co zapewniają swetrzycha, ale codzienne i praktyczne! Wyglądasz bardzo stylowo i beż, którego nie lubię, niesamowicie mi się tu podoba ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo oryginalnie. Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  5. jestem w szoku, jest przepięknie!!! i włosy, ach marzenie..

    ReplyDelete
  6. Buty są z obecnej kolekcji? +ile mierzysz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buty kupowałam rok temu, ale wydaje mi się, ze weszły do stałej oferty Mango. Mam 174 cm wzrostu :)

      Delete
  7. Perfekcja!

    ReplyDelete
  8. Mogłabyś powiedzieć ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  9. WOOOW! jest idealnie ! uwielbiam <3

    ReplyDelete
  10. Nooo... kolorystyka jest mega! Sweter, poszarpania, wszystko!

    ReplyDelete
  11. mnie się podoba! sweter jest wspaniały! nie odrywaj się od oversajzów - pasują Ci ;)

    ReplyDelete
  12. Love it <3
    http://onstylegs.blogspot.mx/2014/05/sport.html
    Kisses.

    ReplyDelete
  13. jak zwykle ŚWIETNIE. uwielbiam Twoje wyczucie, masz ogromną klasę.

    jakie masz rady dla niskich osób chcących nosić rzeczy oversize?

    ReplyDelete
  14. Ciekawa i oryginalna stylizacja, podoba mi się w niej zwłaszcza gra kolorów i to że jest taka zwiewna i wyszczuplająca. No i jak to zwykle u Ciebie super buty:-) Jak zawsze perfekcyjnie wyglądasz
    Zapraszam na swojego bloga gdzie zdradzam jak mozna spac w Paryżu, Berlinie czy Rzymie za mniej niz 100 zl
    http://noclegi-z-airbnb.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Niebanalnie, stylowo, pięknie!

    ReplyDelete
  16. love the ripped jeans so much!

    ReplyDelete
  17. rewelacja! spodnie mnie oczarowały!

    ReplyDelete
  18. Zdradzisz co to za model awiatorek, jesli się nie mylę, Ray Bana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie Aviatory tylko model Cockpit :) Oczywiście Ray Ban :)

      Delete
  19. Olivio uwielbiam tu zaglądać, za każdym razem wynoszę mnóstwo inspiracji ♥

    ReplyDelete