Thursday, 2 January 2014

BEST OF 2013

2013_part1 2013_part2
//Happy New 2014 Year! Hope you had a great New Year's Eve party, mine has been the best so far. Thank you for a fantastic year my dear readers, it has been one of my best so far. Previous was really successful, I can't wait to see what new 2014 year will bring. I still celebrate, but for you I have my favourite photos from 2013.

Szczęśliwego Nowego Roku, oby był jeszcze lepszy niż poprzedni! Mam nadzieję, że Wasza noc sylwestrowa była równie wspaniała co moja. Dziękuję Wam bardzo, że jesteście ze mną już kolejny rok. Poprzedni był naprawdę bardzo udany, już nie mogę się doczekać co przyniesie nowy 2014. Ja jeszcze świętuję, a Was zostawiam z moimi ulubionymi zdjęciami z 2013.

13 comments:

  1. I love your style so much, you daily inspire, keep going ! <3

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne stylizacje. Też życzę Ci szczęśliwego nowego roku! :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Wow świetne stylizacje, ale te z różowym płaszczem naprawdę robią wrażenie. Mam nadzieje, ze w 2014 twoje stylizacje bedą tylko lepsze! Pozdrawiam xx

    www.asiaandkasia.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. Mysle, ze do Twojego oryginalnego stylu pasowalyby rowniez ubrania z tego sklepu http://loveitshop.pl/ :)

    ReplyDelete
  5. Wow, Twoje stylizacje są takie gustowne. Różowy płaszcz jest świetny.

    Zapraszam do siebie~

    ReplyDelete
  6. świetnie obrobilas te zdjęcia!! :)))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetnie przygotowane podsumowanie! Wybrane zdjęcia idealnie oddają Twój styl.

    ReplyDelete
  8. One of my favorite style bloggers currently!
    love the way you put together distinctive layers for a minimal outcome
    keep going!
    Happy New Year!

    X
    http://radarmagazine.se/fashionandfcuker

    ReplyDelete
  9. Fajna edycja zdjęć ;) Najlepszego w Nowym Roku ;)

    ReplyDelete