Saturday, 4 January 2014

20140104

IMG_3418 IMG_3384 IMG_3416 IMG_3489 IMG_3430 IMG_3471 //You can believe me or not, but the white skirt is one of my favorite ways not to get bored in the winter. The days when white was allowed only in the summer (or in the ski fashion) are gone, but still some people have mixed feelings. Investment in the white coat requires great courage (or am I the only one who has THE talent for making it dirty at the first time I wear it?!). Nevertheless, wearing the white skirt or jeans is truly easier. When snow turns into slush, probably I won't feel like experimenting with whiteness as well.. As long as it's dry, I use the idea very often, just like today in total look. What that whiteness would be without the indispensable black - such a classic combination cannot go wrong. The form of a jacket, which is part of the coat, is less classic, but more about the subject another time. Have a nice day!

Możecie mi wierzyć lub nie, ale biała spódnica to jeden z moich ulubionych sposobów na nudę w zimowych połączeniach. Już minęły czasy kiedy biel była dozwolona tylko latem (lub na stoku narciarskim), choć nadal budzi mieszane uczucia. Inwestycja w biały płaszcz wymaga odwagi (czy tylko ja mam talent do ubrudzenia się przy pierwszym wyjściu?!), ale biała spódnica albo dżinsy to co innego. Kiedy śnieg zamieni się w chlapę pewnie i mnie przejdzie ochota na biel. Dopóki jest sucho, korzystam bardzo często, i tak jak dziś praktycznie w "total looku". Czym była by biel bez niezastąpionej czerni - tak klasyczne połączenie nie może się nie udać. Mniej klasyczna jest forma kurtki, która jest częścią płaszcza, ale o tym innym razem. Miłego dnia! 


jacket/Front Row Shop, knit/ZARA, skirt/ZARA, boots/H&M Paris Colection, bag/ZARA, sunnies/RayBan

34 comments:

  1. Nigdy nie znosiłam krótkich kurtek, Ty pokazujesz ją pierwsza od dawna nie widzianą, hmm..inspirująco.

    ReplyDelete
  2. pięknie wyglądasz - zachwycasz!

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jestem zachwycona tym zestawem ! Piękny sweter i spódnica, a połączenie z tą kurką-bardzo oryginalne ;)

    ReplyDelete
  4. you are so gorgeous. love this layering look with difference lengths. so perfect

    www.thefashionfraction.com
    www.thefashionfraction.com

    ReplyDelete
  5. uwielbiam biel ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bardzo mi się podoba ta stylizacja, jesteś genialna!:)

    ReplyDelete
  7. Perfect! I'm still looking for this gorgeous skirt...

    ReplyDelete
  8. nie bardzo mi się widzi ta kurtka le reszta super ;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy look! Super wygląda wełniany sweter i spódnica w bieli! Fajnie wydłuża to sylwetkę!

    ReplyDelete
  10. przepiękna spódnica
    całość boska

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  11. Prawda, pisz więcej, opisujesz zjawiska stylistyczne fantastycznie, są dla mnie inspirujące. A wyglądasz pięknie. Harmonia.

    ReplyDelete
  12. BOSKO, tak zaczynać nowy rok to ja rozumiem! :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo mi się podoba! Kurtka jest nieoczywista, czekam jak zaprezentujesz ją w całym wydaniu.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Niedawno trafiłam na Twojego bloga, spodobał mi się i chciałabym przejrzeć starsze posty. Mogłabyś wstawić archiwum? Byłoby to sporym ułatwieniem. :)

    ReplyDelete
  15. great look dear...love your Suede Shoes..keep posting :)

    ReplyDelete
  16. so gorgeous look dear....you must try Indian Traditional Dresses sometimes...you will look awesome in that :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with you...she will look great in Indian designer suits for women ...:)

      Delete
  17. Wyglądasz fantastycznie! Biel zimą to fajne rozwiązanie, ale niestety tylko jak nie ma pluchy. Jak jest to paskudne błoto zawsze znajdzie się przemiły kierowca, który z przyjemnością ochlapie nasze ciuchy. A co do białego płaszcza to hi5, bo mam tak samo - jedno wyjście i cały brudny... ;)

    ReplyDelete
  18. planujesz zmiane fryzury? :)

    ReplyDelete
  19. try casual shirts with that skirt ...that will look awesome :)

    ReplyDelete
  20. Gorgeous outfit! Love your bag and sweater!

    ReplyDelete
  21. Nice outfit! Really enjoy your post!
    Please check my new post at http://myweddingpaln.blogspot.com/

    ReplyDelete