Saturday, 21 December 2013

20131220

IMG_3156 IMG_3142 IMG_3143 IMG_3141 IMG_3112 IMG_3129 //What are your winter essentials? Number of coats in my closet is not directly proportional to the amount of shirts, so I have to combine. By far, timeless clothes are the best. New Filippa K coat and IRO knit perfectly follow this rule. Changing the closet every season is foolish. It is worthy to invest in things that will be useful for longer period of time and won't become boring when the season runs out.
Together with GIRISSIMA.COM I have a Christmas surprise for you. Using the code: VOUCHERBLOGDEC13 you have the opportunity to buy clothes 25 euros cheaper. The store offers top-brands as TIBI, IRO, Filippa K, By Malene Birger and more. The discount is valid until December 31, on over 100 euro orders with any item of the new collection. Happy shopping!


Jakie są Wasze zimowe niezbędniki w szafie? W mojej, ilość płaszczy nie jest wprost proporcjonalna do ilości bluzek, więc muszę kombinować. Zdecydowanie najlepsze są rzeczy, które zmieniają swój charakter, w zależności z czym je łączę. Nowy płaszcz Filippy K i sweter IRO idealnie spełniają ten warunek. Wymiana zawartości szafy co sezon jest głupotą. Warto zainwestować w rzeczy, które będą służyć dłużej i nie znudzą się zanim skończy się sezon.
Razem z GIRISSIMA.COM mam dla Was przedświąteczną niespodziankę. Wykorzystując kod: VOUCHERBLOGDEC13 macie okazję kupić ubrania 25 euro taniej. W ofercie sklepu same topowe marki min. TIBI, IRO, Filippa K czy By Malene Birger. Zniżka jest ważna do 31 grudnia, powyżej 100 euro zamówienia. Udanych zakupów!



coat/Filippa K from GIRISSIMA, knit/IRO from GIRISSIMA, leather pants/ISABEL MARANT pour H&M, shirt&bag/ZARA, boots/See by Chloe

29 comments:

  1. Zimowe niezbedniki? Dla mnie moonboots, bo sa mega ciepłe - niestety nie sa przy tym fotogeniczne ;)
    Zestaw ciekawy. Najbardziej podobają mi się spodnie.

    ReplyDelete
  2. Zestaw ciekawy, najbardziej podobają mi się spodnie, zaś najmniej buty.

    ReplyDelete
  3. ale spodnie! <3
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  4. Jestem w szoku, wyglądasz przepięknie! Płaszcz i sweter są cudowne - wielka zazdrość!

    ReplyDelete
  5. Oliwka jestes chyba jedna za najbardzej inspirujących blogerek :*

    ReplyDelete
  6. przepiękne kolory! idealny look <3

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam taką zieleń! Wyglądasz baardzo stylowo! :)

    ReplyDelete
  8. BOSKO! Zazdroszczę płaszcza i swetra :)

    ReplyDelete
  9. Jak zawsze idealnie, świetnie zgrane i polączone kolory. Jesteś najlepsza <3

    ReplyDelete
  10. Wyszło prze-genialnie !! Ta zieleń butelkowa płaszcza, torebki i kraty z ażurowym swetrem i skórą-bosko. Dla mnie dziś wygrywasz internety !!

    ReplyDelete
  11. piękny jest ten butelkowy kolor zieleni! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Im dłużej śledzę Twojego bloga tym większe jest moje wrażenie, że chodzisz nie ubrana, a coraz bardziej przebrana. I o co chodzi z tą koszulą w pasie? Już któryś raz widzę taki zestaw i zastanawiam się: po co?

    Katarzyna

    ReplyDelete
    Replies
    1. O co chodzi z koszulą? To chyba nie jest jakaś trudna zagadka. Pełni rolę dodatku, ozdoby, tak jak w moim przypadku, biżuteria, a jeśli pojawia się w takiej formie nie pierwszy raz, to chyba oczywiste, że bardzo mi się podoba.

      Delete
  13. Świetna stylizacja, płaszcz ma cudowny kolor, spodnie są genialne, jedynie ta koszula wydaje mi się tu zbędnym dodatkiem.
    Pozdrawiam,
    Lena Magda Spot

    ReplyDelete
  14. thank you thank you for sharing a new online with free shipping! love the filippa k coat!! you look lovely

    ReplyDelete
  15. Właśnie poszukiwałam od dłuższego czasu prostego,zielonego plaszcza.Jest piękny!

    ReplyDelete
  16. i'm green w/ envy
    LOVE

    x
    http://radarmagazine.se/fashionandfcuker

    ReplyDelete
  17. BOSKO! Cudowna stylizacja na zakończenie roku. Zazdroszczę płaszcza..

    ReplyDelete