Monday, 16 December 2013

20131215

IMG_2736 IMG_2730 IMG_2713 IMG_2744 IMG_2709 //Although I am the biggest fan of pants, skirts are more often a base for my daily outfits. Form is irrelevant, because in my closet I have the pencil and the wide ones. Recently one of the favorites is the pleated, calf length one. With thick knits and winter coats, transparent fabric looks great. I can't wait for the spring! If I have not convinced you, you should necessarily view the latest CELINE show, where pleated skirts must be the true stars of the upcoming (I can not believe I'm writing this) season.

Mimo, że jestem największą fanką spodni, coraz częściej spódnice są bazą moich codziennych połączeń. Fason jest bez znaczenia, bo w swojej szafie mam i ołówkowe, i rozkloszowane, długie i krótkie. Ostatnio jedną z ulubionych jest ta plisowana, długości do łydki. Z grubymi swetrami i zimowymi płaszczami, transparentna tkanina prezentuje się świetnie. Już nie mogę doczekać się wiosny! Jeśli ja Was nie przekonuję to koniecznie obejrzyjcie najnowszą kolekcję CELINE, gdzie aż roi się od plisowanych spódnic. Z pewnością będą niekwestionowanymi gwiazdami nadchodzącego (nie wierzę, że to piszę) sezonu.


leather jacket/Marni pour H&M, cashmere knit/MMM pour H&M, skirt/MARIOS, bag/ZARA, sunnies/Ray Ban, boots/Stella McCartney

20 comments:

  1. fantastyczna spódnica:) rewelacyjnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  2. Wow, wyglądasz idealnie, naprawdę!

    ReplyDelete
  3. Ha, ha... czytałam pod koniec ubiegłego roku Twoje postanowienia noworoczne i przyznaję szaCun za konsekwencję! Bardzo Ci kibicowałam przez cały rok i z przyjemnością obserwowałam, jak ograniczasz liczbę ciuchów, a te, które masz fajnie miksujesz w różnych zestawach. Od dłuższego czasu też postępuje podobnie i okazuje się, że stać mnie na projektantów, a nie tylko sieciówkę na wyprzedaży:) Tak rodzi się nie tylko styl, ale i szyk! Gratuluję i tak trzymaj w Nowym Roku, no i coraz lepszych łupów :)

    ReplyDelete
  4. Oliwia rewelacyjnie wyglądasz w tych okularach :)
    a granat + czerń uwielbiam

    ReplyDelete
  5. Mam sukienkę i spódnicę plisowaną, obie rzeczy czarne i również podobnej długości co Twoja spódnica. Ten post jest dla mnie świetną inspiracją jak je połączyć te rzeczy z czymś, aby było i ciepło i modnie ;)

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w tym looku, wyglądasz jak modelka z wybiegu Acne...

    ReplyDelete
  7. O rany! Mega! Powodzenia! Obserwuję jak się rozwijasz! Sukcesów zawodowych! Czekam na coś sylwestrowego-odjazdowego! :) buziaki

    ReplyDelete
  8. Jestem na tak! Obłędnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę Ci tego swetra odkąd pokazałaś go na blogu, jest przepiękny i bardzo się cieszę, że już wiele razy pokazywałaś go na blogu!

    ReplyDelete
  10. Świetny look !
    Boskie buty i kurtka :)

    ReplyDelete
  11. Oliwka!
    Ja tak uwielbiam Twoje wariacje (a może i variacje) w kontekście sylwetki. Nie ma u Ciebie nudnych, banalnych form. Są ciekawe kształy, zabawa proporcjami. Nie wiem czy robisz to specjalnie czy nie, ale wygląda to niesamowicie.
    Granatowy sweter do połowy uda rzadko co można spotkać w połączeniu ze spódnicą, w dodatku plisowaną (i piękną!). I całość powinna strasznie deformować sylwetkę, ale dodatkowe te buty na wysokim obcasie sprawiły, że wygląda to nieziemsko!

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz przepięknie! Mój ulubiony zimowy zestaw u Ciebie!

    ReplyDelete