Thursday, 12 December 2013

20131211

IMG_2853 IMG_2857 IMG_28601 IMG_2864
///I'm not a person who loves to wear colors. Of course you can find them in my closet, but on daily basis I prefer simple, monochromatic combinations. There sure are exceptions such as pink coat I often wear or orange scarf I'm going to wear from now on. When the weather outside isn't very good, use of color is a perfect way to effectively improve your mood!

Nie należę do osób, które uwielbiają nosić kolory. Oczywiście znajdziecie je w mojej szafie, ale na co dzień zdecydowanie wolę nierzucające się w oczy połączenia. Oczywiście zdarzają się wyjątki takie jak różowy płaszcz, a teraz pomarańczowy szalik. Kiedy na zewnątrz pogoda nie rozpieszcza, kolor skutecznie potrafi poprawić humor!


my friend coat/French Connection, knit/H&M, leather pants/Isabel Marant pour H&M, cashmere scarf/Rosie Sugden, vintage bag, boots/Mango

23 comments:

  1. może nie ma u Ciebie za dużo żywych kolorów ale zdecydowanie wiesz jak się nimi posługiwać!

    ReplyDelete
  2. o kurcze, tego się nie spodziewałam, ale jest bosko!

    ReplyDelete
  3. Jak ja Cię widzę to mam ochotę piszczeć z zachwytu - ZAWSZE!!!! :0

    ReplyDelete
  4. coraz bardziej przekonujesz mnie do kupna tych spodni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przekonuję! :) Te spodnie to jedna z najlepszych rzeczy w mojej szafie!!!

      Delete
  5. szalik jest przepiękny, zazdroszczę!

    ReplyDelete
  6. master of coats!!!!

    <33
    http://radarmagazine.se/fashionandcuker

    ReplyDelete
  7. Totalnie zazdroszczę Ci tego swetra :) Świetny set!

    ReplyDelete
  8. Bosko wyglądasz, w pomarańczowym bardzo Ci do twarzy. Dawno kupowałaś sweter? :)

    ReplyDelete
  9. Stylizacja idealna! Szkoda, że sweter nie jest już dostępny :(

    ReplyDelete
  10. super zestaw :)
    pozdrawiam,
    Ania

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się taka klasyka - płaszcz, skórzane spodnie, torebka - połączona z odrobiną szaleństwa (sweter w grochy i pomarańczowy szal). Muszę powiedzieć, że masz styl i odwagę. Mimo, że nie wszystkie połączenia do mnie trafiają, podziwiam Cię i trzymam kciuki za rozwój "kariery" :)

    ReplyDelete
  12. Przeglądam grudniowe Avanti, gratuluję publikacji :)

    ReplyDelete
  13. your style is amaze, so happy I've discovered your blog x

    ReplyDelete
  14. Ile masz wzrostu?

    ReplyDelete